لزوم برخورد جدی با عوامل هنجار شکن در لرستان

آموزش و پرورش استان لرستان نیز دستورات لازم برای پیگیری موضوع و برخورد قاطع با عوامل این تخلف را صادر کرده است ، لیکن امید است با ورود سریع و قاطع مراجع انتظامی و قضایی به این ماجرا ، دیگر شاهد چنین عملکرد فاجعه باری در محیط های آموزشی نباشیم

 


 اداره آموزش و پرورش شهرستان درود با کارمندان هنجارشکنی که در اقدامی فاجعه بار، در اردوی فرهنگی یکی از هنرستان های این شهرستان اقدام به مصرف مواد مخدر کرده بودند، خوشبختانه برخوردی به موقع و متاسفانه ناکافی نمود.

بنابر این گزارش، این افراد توبیخ اداری شدند و در همین ارتباط رییس هنرستان مذکور نیز از سمت خود برکنار شد.

بنا بر این گزارش، در جریان این اردوی فرهنگی ، این هنرستان که اواخر هفته گذشته در آبشار شوی برگزار شد، هشت نفر از اعضای کادر فنی هنرستان اقدام به استعمال تریاک کرده بودند.
 
در پی فاش شدن این موضوع، جمعی از اولیای دانش آموزان با تهیه نامه ای خطاب به رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان درود؛ خواستار برخورد جدی با متخلفین شدند.
 
گفته می شود که مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان نیز دستورات لازم برای پیگیری موضوع و برخورد قاطع با عوامل این تخلف را صادر کرده است ، لیکن امید است با ورود سریع و قاطع مراجع انتظامی و قضایی به این ماجرا ، دیگر شاهد چنین عملکرد فاجعه باری در محیط های آموزشی نباشیم، چرا که توبیخ در مقابل این گناه نابخشودنی، به نوازشی می‌ماند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا